- Menu przedmiotowe
- Postępowania do 130 tys. zł.
- ZAPYTANIA OFERTOWE - 2023
Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn: Organizacja zabezpieczenia służby ratowniczej na kąpielisku „Przystań Wodna w Nowych Siołkowicach” w okresie od 24 czerwca 2023 roku do 31 sierpnia 2022 roku
Popielów, 09.05.2022 r.
Wójt Gminy Popielów zaprasza do złożenia propozycji cenowej na realizację zadania pn: Organizacja zabezpieczenia służby ratowniczej na kąpielisku „Przystań Wodna w Nowych Siołkowicach” w okresie od 24 czerwca 2023 roku do 31 sierpnia 2023 roku.
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: „Propozycja cenowa na zadanie pn.: Organizacja zabezpieczenia służby ratowniczej na kąpielisku „Przystań Wodna w Nowych Siołkowicach” w okresie od 24 czerwca 2023 roku do 31 sierpnia 2023 roku”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- propozycja winna być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- propozycja winna obejmować całość zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia:
- przedmiotem zamówienia jest organizacja zabezpieczenia służby ratowniczej na kąpielisku „Przystań Wodna w Nowych Siołkowicach” polegająca na zabezpieczeniu bezpieczeństwa użytkownikom wyznaczonego terenu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- teren wyznaczony obejmuje powierzchnię w tym:
- strefa dla nieumiejących pływać,
- strefa dla umiejących pływać,
- wydzielony brodzik dla dzieci,
- realizacja zadania obejmuje okres od 24 czerwca 2023 roku do 31 sierpnia 2023 roku
- dyżur służby ratowniczej pełniony będzie codziennie w godzinach od 11.00 do 19.00 przez trzech ratowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- w uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dopuszcza się możliwość zatrudnienia ratownika z terenu gminy Popielów,
- podmiot ubiegający się o wykonanie w/w usługi musi posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie w organizacji i wykonaniu zamówienia,
- zadanie musi być wykonywane przy pomocy personelu posiadającego wymagane prawem dla tego typu zadań kwalifikacje i uprawnienia,
- zamawiający przekaże wykonawcy sprzęt i wyposażenie, którego jest właścicielem zgodnie z wykazem (załącznik nr 2),
- zamawiający przekaże wykonawcy zaplecze dla dyżurujących na kąpielisku ratowników (brak możliwości przebywania zwierząt),
- obowiązkiem wykonawcy będzie uzupełnienie brakującego wyposażenia celem zgodnego z przepisami zabezpieczenia kąpieliska (w tym zabezpieczenie łodzi ratunkowej),
- odbiór i zdanie sprzętu, który jest własnością zamawiającego nastąpi w formie protokółu zdawczo – odbiorczego,
- w przypadku utraty lub uszkodzenia sprzętu, którego właścicielem jest zamawiający, wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia sprzętu i przekazania na własność zamawiającemu – nie dotyczy to zużycia sprzętu wynikającego z normalnego użytkowania,
- ponadto obowiązkiem wykonawcy jest sprawowanie całodobowego nadzoru nad sprzętem i wyposażeniem wykorzystywanym na kąpielisku oraz zapewnienie wyżywienia i wody mineralnej dla ratowników,
- wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w terminach pozwalających na uruchomienie kąpieliska od dnia 24 czerwca 2023 roku od godziny 11.00 zgodnie z poniższym harmonogramem działań:
- przeprowadzenie wizji lokalnej kąpieliska – penetracja przez odpowiednie służby ratownicze obszaru wodnego, w tym ukształtowania dna obszaru wody wyznaczonego do kąpieli na zbiorniku wodnym w Nowych Siołkowicach,
- dokonanie oceny jakości sprzętu i wyposażenia posiadanego przez zamawiającego pod kątem przydatności do realizacji zadania,
- uzupełnienie brakującego sprzętu i wyposażenia do organizacji kąpieliska z zasobów własnych,
- wyselekcjonowanie grupy ratowników do dyżurów na kąpielisku w Nowych Siołkowicach,
- transport łodzi i innego niezbędnego na kąpielisku sprzętu i wyposażenia, w tym odbiór i transport na kąpielisko sprzętu i wyposażenia stanowiącego własność zamawiającego,
- wytyczenie i wykonanie miejsca przeznaczonego do kąpieli,
- demontaż sprzętu z kąpieliska po sezonie letnim – nie wcześniej jak w dniu 31 sierpnia 2023 roku po zakończeniu służby ratowniczej czyli po godzinie 19 i przewiezienie sprzętu stanowiącego własność zamawiającego do siedziby zamawiającego w godzinach urzędowania.
Harmonogram nie przewiduje innych czynności, które zgodnie z wiedzą przyjmującego zamówienie powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – czynności te przyjmujący zamówienie wykona staraniem i siłami własnymi.
Zamówienie nie obejmuje usług komunalnych niezbędnych do wykonywania na kąpielisku i najbliższym obszarze, tj. sprzątania, wywozu nieczystości, zabezpieczenia sanitarno-higienicznego, w tym badań jakości wody, które zamawiający wykona we własnym zakresie.
Wymagany termin realizacji umowy: 24.06.2023 r. – 31.08.2023 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium:
cena - 100%
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Wykonawca przedkładając propozycję cenową (ofertę) składa następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- Plan kosztów zabezpieczenia służby ratowniczej wg. indywidualnych wyliczeń.
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
- obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,
Cena podana przez Wykonawcę za wykonanie przedmiotu umowy jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową wraz z pozostałymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 12.05.2023 do godz. 1400 w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Kancelarii Urzędu Gminy w Popielowie przy ul. Opolskiej 13.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcą są:
Pan Rafał Kołodziej – Inspektor ds. Programów Pomocowych (77) 427 58 58
- Informacje dotyczące zawarcia umowy:
W terminie 5 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej.
Umowa będzie zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielania zamówienia z uwagi na brak wystarczających środków w budżecie.
W załączeniu:
- Wzór druku dla „propozycji cenowej”,
- Wykaz sprzętu udostępnionego przez Zamawiającego,
- Organizacja kąpieliska „Przystań Wodna w Nowych Siołkowicach”.